• מדיניות החזרה והחלפה
    החברה תחליף ו/או תקבל בחזרה פריט שנרכש דרך אתר זה, על פי החלופות המפורטות להלן אך ורק במידה ולא בוצע בהם כל שימוש, באריזתם המקורית וללא פגם ו/או בלאי בהם, בצירוף החשבונית המקורית. לצורך החזרת המוצרים נא ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות שלנו דרך דף "צור קשר" באתר https://www.gras.co.il/contact/ או לפנות באמצעות צ'אט האתר.

    החזרת פריטים אפשרית בכל אחת מהחלופות הבאות בהתאם לבחירתך:

    • החלפה תמורת פריט אחר – ניתן להחליף את הפריט שנרכש באתר בכל אחת מחנויות G.R.A.S בהתאם למדיניות החברה כמפורט על שובר ההחלפה.
    • החלפה תמורת שובר זיכוי אישי - כל פריט שנרכש באתר זה ניתן להחלפה או המרה בשובר זיכוי, בגובה התשלום בפועל ששולם באתר עבור הפריט המוחזר. שובר הזיכוי ניתן יהיה למימוש במשך התקופה המצוינת על גביו, החל ממועד הוצאתו ולמשך 24 חודשים, בכל אחת מחנויות החברה בארץ.
    • ביטול העסקה תמורת החזר כספי - ניתן לבטל רכישת פריט שנרכש באתר זה בכל עת ממועד ביצוע ההזמנה ועד לתום 14 יום ממועד האספקה או ממועד קבלת אישור העסקה, לפי המאוחר. לאחר המועד המפורט לעיל, לא ניתן לבטל את העסקה. ביטול הזמנה יתבצע ע"י הודעה בדף "צור קשר" באתר: https://www.gras.co.il/contact/ או בפניה באמצעות צ'אט האתר. תנאי לביטול הזמנה הינו החזרת הפריט לכל אחת מחנויות הרשת באריזתו המקורית. ביטול כאמור, יזכה אותך בהחזר עלות הפריט ששולם על ידך בפועל, בניכוי דמי משלוח ודמי החזרה  בהתאם לקבוע בדין. מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל יובהר כי מוצר בו בוצעה התאמה אישית, לא ניתן להחזירו או להחליפו, בהתאם לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א - 1981.
    • הפריטים היוצאים ממחסני החברה עוברים תהליך בקרת איכות קפדני. עם זאת, במקרה בו הפריטים אותם הזמנת לא היו תקינים בעת קבלתם כתוצאה מכשל של החברה, לא תחויב בדמי המשלוח, אריזה, דמי החזרה או דמי טיפול. היה וקיבלת פריט פגום ולא תקין יעשה כל מאמץ להחליף את הפריט בפריט תקין ובמידת הצורך לבטל את הזמנתך.
    • מובהר כי לא יהא בכל האמור לעיל בכדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע כל נזק שיגרם לה בגין ביטול כאמור בשל כך שערך הפריט פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.