משלוחים והזמנות

לפניכם מוצגות אפשרויות המשלוחים וההזמנות בקנייה באתר.

** בקניה באתר מעל 500 ש"ח - משלוח חינם עם שליח עד הבית! **

1. איסוף עצמי – חינם - מכל אחד מסניפי הרשת. זמן הגעה משוער לסניף הינו 7 ימי עסקים, למעט הזמנות מיוחדות. במקרים אלו נציגת שירות הלקוחות תעדכן בזמן ההגעה המשוער בתום תהליך ההזמנה.
עם הגעת הפריט לסניף, תיצור איתך קשר טלפוני נציגת הרשת. את ההזמנה ניתן לאסוף בשעות הפעילות של החנות, כפי שמפורטות ברשימת הסניפים.

2. משלוח בדואר רשום - 29 ש"ח - משלוח בדואר רשום לכתובת לבחירתכם.

3. שליח עד הבית - 45 ש"ח - זמן הגעה משוער עד 5 ימי עסקים. חלוקת חבילות מתקיימת בין השעות 8:00 עד 18:00, ולכן מומלץ לבחור כתובת שבה הינכם נמצאים במהלך רוב היום - בבית, בעבודה וכדומה.

* אפשרויות המשלוח משתנות במערכת האתר בהתאם לעלות הפריט. ייתכן ומחיר הפריט איננו יאפשר משלוח בדואר רשום, ולכן אופציה זו לא תוצג בתהליך הרכישה.

שאלות נפוצות:

כיצד אדע שההזמנה שלי התקבלה במערכת?
בסיום תהליך הרכישה תופיע הודעה עם פרטי ההזמנה. בנוסף, יישלח אלייך מייל ובו פרטי ההזמנה לכתובת הדואר האלקטרוני שהזנתם במערכת.

האם ניתן לשנות או לבטל את ההזמנה שלי?
את כל הפרטים בנוגע לשינוי או ביטול הזמנה תוכלו למצוא בדף מדיניות החזרות / החלפות.

כיצד אוכל לבדוק את מצב ההזמנה שלי?
מצב ההזמנה מתעדכן באופן שוטף ב"חשבון שלי", תחת העמוד "ההזמנות שלי".
במידה ובחרתם באפשרות "איסוף עצמי", עם הגעת הפריט לחנות תיצור איתכם קשר נציגת הרשת.