אמנת השירות

רשת ג.ר.א.ס מתחייבת לטיפול ושרות לכל תכשיטיה לאורך כל חיי המוצר ותעשה כל מאמץ להחזיר כל תכשיט, בכל זמן, למצבו המקורי - גם לאחר 10 שנים ויותר.
זאת, למעט מקרים קיצוניים בהם לא ניתן לבצע תיקון מסיבות שאינן בשליטת החברה.

השרות כולל משלוח כל תכשיט מכל נקודת מכירה בארץ למרכז השרות של הרשת, בו מטופל התכשיט על ידי צוות השירות המקצועי של הרשת הכולל צורפים, משבצים, מלטשים ובקרת איכות העומדת בתקינה קפדנית. כמו כן, שומרת החברה מלאי חלקי חילוף ואבני חן רחב, לטובת מתן שירות מקיף לאורך זמן.

תשלום יידרש עבור שרות בגין עלויות ישירות כגון: אבן חדשה שנרכשת, שרשרת חדשה שמוחלפת, ניקוי והברקת תכשיט שהשחיר, שעות עבודת צורף מומחה, משבץ וכו'.

כחלק ממדיניות השרות בג.ר.א.ס. עלות השרות מוחזרת לחברי מועדון הלקוחות של הרשת (בעלי חברות תקפה) בשובר "שירות מכל הלב" לקנייתם הבאה.

שינויים ותוספות - תכשיטי רשת ג.ר.א.ס. מיוצרים בקפידה, בעבודת יד ובסדרות מצומצמות, תוך הקפדה על ייצור סדרתי זהה ואחיד. כל שינוי, תוספת או התאמה מיוחדת ניתן לבצע, על פי רוב, בכל תכשיט במחיר מיוחד.*

זמן השירות - שבעה ימי עבודה הוא הזמן הממוצע לתיקון תכשיט בג.ר.א.ס, אולם תהליך משלוח התכשיט מחנות הרשת למרכז התיקונים והחזרתו לחנות, מתארך לעיתים עד 21 ימי עסקים. באם נדרשת אבן מיוחדת ו/או חלק מיוחד אחר (המוזמן מחו"ל) עלול להתארך זמן מתן השירות. כל עיכוב צפוי ילווה במתן הודעה מראש.

שנת אחריות - במהלך 12 חודשים ראשונים ממועד רכישת התכשיט ברשת ג.ר.א.ס, תינתן אחריות מלאה לתקינות התכשיט, למעט נזק שנגרם כתוצאה מחבלה או שימוש בלתי סביר ובהצגת חשבונית רכישה בלבד. שרשרת (זהב / כסף / גולדפילד) שנקרעת, אינה במסגרת האחריות.

החזר כספי ללקוח - יבוצע על פי חוק. להלן נקודות עיקריות למימוש:

  • החזרת התכשיט / הפריט תוך שני ימי עסקים באריזתו המקורית, בצירוף חשבונית הרכישה וללא שנעשה בו שימוש.
  • ההחזר חל על תכשיטים שמחירם 50 ש"ח עד 3,000 ש"ח.
  • החזר כספי ייעשה למחיר נטו ששולם.
  • עמלת דמי ביטול בגובה 5% מערך הרכישה ועד 100 ש"ח.
  • עמלת ביטול בגובה 2% לעסקה ששולמה בכרטיס אשראי.
  • לא יתאפשר החזר כספי לעסקה בה אמצעי התשלום היה שובר מתנה או כרטיס מגנטי נטען.
  • לא יתאפשר החזר כספי לפריט שהוזמן במיוחד עבור לקוח ולמידתו ושלא נרכש ממלאי החנות.
  • בקשה להחזר כספי ללא הצגת חשבונית קניה - המוצר יישלח באריזתו המקורית, בצרוף שובר החלפה, למרכז הרשת לבדיקת הזכאות לביצוע הביטול בהתאם לחוק.

החזר כספי לכל מוצר אחר של רשת ג.ר.א.ס יבוצע בהתאם לחוק.

* הטבות המועדון (צבירה ומימוש נקודות, הנחות ומבצעים, הטבת יום הולדת) אינן ניתנות למימוש בהזמנת שירות (תיקון למוצר) או הזמנה מיוחדת (שינוי, תוספות בתכשיט או התאמה מיוחדת לתכשיט).