טבעת כסף חמסה בינונית

מק״ט
23005
במלאי
519.00 ₪
467.10 ₪
מומלץ להיעזר ב מדריך המידות
-
+
מפרט
מידע נוסף
קולקציה צורפות במיטבה
דרגת טוהר כסף 925
מידות 4 ס"מ
טבעת כסף 925 חמסה בינונית

קולקציית צורפות במיטבה - תכשיטי כסף 925 עבודת פיליגרן עבודת יד

קולקציית תכשיטי כסף בעבודת פיליגרן עתיקת יומין ומורכבת בידו של צורף מומחה. צורפות במיטבה. כל מילה מיותרת.

  • שרשראות - אורך השרשראות שלנו הוא 42-45 סמ (17.8"-16.6" אינץ')."
    במרבית השרשראות ניתן להוסיף שרשרת הארכה או לבקש אורך מיוחד.
    • אורך מיוחד לשרשרת: שרשרת לפי דגם התכשיט המקורי באורך הרצוי לפי בחירת הלקוח.
    • שרשרת הארכה: שרשרת חוליות (תחובר לשרשרת המקורית) המאפשרת סגירת התכשיט בכל אחת מהחוליות לפי בחירת הלקוח.
  • צמידים:
    צמידים קשיחים - קוטר הצמיד 6.5 ס׳׳מ.
    צמידי חוליות / שרשרת - אורך הצמידים בין 18-19 ס׳׳מ.

כיצד תשמרי על התכשיט שלך?

גם בשמירה על התכשיט שלך, אין תחליף לניסיון. רשת ג.ר.א.ס. ריכזה עבורך מספר דגשים וטיפים שישאירו את התכשיט שלך נוצץ ומבריק.

תכשיט העשוי זהב: הזהב, כמתכת אצילה, אינה נוטה להשחיר כמו הכסף. ולמרות זאת, תכשיטי זהב בקארטורה נמוכה (9 קראט, 14 קראט) נוטים להשחיר מעט עם הזמן, ובעיקר במגע עם כלור, גופרית, זיעה ו/או חומצת גוף. קל מאוד לנקות ולהבריק תכשיט זהב - מטלית הברקה סטנדרטית תעשה את העבודה.

תכשיט העשוי כסף: תכשיט כסף נוטה להשחרה. תופעה רווחת זו היא תוצאה של התחמצנות הכסף במגע עם החמצן שבאוויר, אחוזי לחות גבוהים וחומציות גוף. לכל אחת מאיתנו ניסיון עם תכשיט כסף שעם הזמן השחיר ואיבד את יופיו - אז איך נמנע זאת?
1. אחסנה נכונה - יש להקפיד לאחסן תכשיטי כסף באריזה סגורה ללא חשיפה לאוויר הפתוח.
2. שימוש נכון:
- יש למנוע מתכשיטי כסף מגע עם חומרי קוסמטיקה שונים - בדגש על בשמים וקרמים לגוף. מומלץ להשתמש באלו לפני ענידת התכשיט. כמו כן יש להוריד תכשיטי כסף, בדגש על טבעות, לפני מגע עם סבון כלים.
- אין להיכנס עם תכשיטי כסף לים, לבריכה ולמרחצאות המתבססים על גופרית וריכוזי כלור.
- מומלץ להוריד תכשיטים לפני המקלחת.
- לפני השינה - מומלץ להסיר תכשיטים ולאחסנם באריזה סגורה.

התכשיט שלי השחיר! מה עליי לעשות?
הטיפול הקל ביותר הינו לרכוש ולהשתמש במטלית לניקוי תכשיטי כסף. מטלית זו זולה ויעילה. באם מקפידים לארוז את המטלית בגמר השימוש באריזתה, היא תתאים לניקיונות רבים.
אופן השימוש במטלית: יש להקפיד לנקות את התכשיט בעדינות ולהימנע ממשיכתו בחוזקה. יש לעסות את התכשיט באיטיות וביתר זהירות.

שיטות סבתא שתמיד מועילות:
- משחת שיניים - ניתן להבריק תכשיט כסף (ללא אבני חן) במשחת שיניים, בדיוק כפי שמצחצחים שיניים, לאט ובעדינות.
- אבקת כביסה - ניתן להכניס את התכשיט לכלי עם מים ואבקה כביסה ולהשרות למספר דקות.
- סודה לשתיה - עטפי את התכשיט בנייר כסף בתוך כוס, והוסיפי סודה לשתייה ומים חמים. תכשיט הכסף יבריק כחדש.

אין תחליף לניסיון וידע מקצועי. במידה והשימוש בשיטות השונות אינו מספיק, רצוי וכדאי לשלוח את התכשיט לטיפול מקצועי במרכז השירות הארצי של רשת ג.ר.א.ס. משלוח תכשיט לניקוי מתקבל בכל סניפי הרשת וכרוך בתשלום סמלי.

 
תכשיט מטבע עתיק:

לאורך מאות שנים בתקופות שונות בארץ ישראל, הוטבעו ע"י השליטים השונים מטבעות מתכת אשר שימשו כמטבע "עובר לסוחר". מטבעות עתיקים אלו שנמצאו בחפירות ארכיאולוגיות בישראל מוערכים כבני 3,000 שנה ויותר. מטבעות הוטבעו בין המאה השנייה לפני הספירה ועד המאה השנייה לספירה. לאורך כל התקופה שהו המטבעות במעמקי האדמה ועל כן ספגו במהלך השנים מעטה "פטינה" הנגרם מתרכובות כימיות במעבה האדמה. מטבעות עתיקים המשובצים בתכשיטים כמו גם מטבעות הנמכרים כמטבע עתיק בפני עצמו, נמצאו כאמור בחפירות בישראל ונמכרים ברישיון רשות העתיקות שניתן לחברה הישראלית למדליות ומטבעות מקבוצת ג.ר.א.ס.

חשיפת המטבע למים (רחצה, טבילה בים, בבריכה או חומציות גוף גבוהה) תגרום למטבע להשחרה ולאיבוד הפטינה הטבעית, כמו כן עלולים תווי המטבע להישחק בבואם במגע עם מים. מטבע שניזוק לא ניתן לשחזור/תיקון.
תכשיט, בו משובץ מטבע עתיק, מעוצב בקפידה, עשוי בעבודת יד, הינו יחיד ומיוחד, אין מטבע אחד זהה למשנהו. תכשיט שכזה מחייב התייחסות ייחודית גם בענידתו.

 

מדיניות החזרה והחלפה
החברה תחליף ו/או תקבל בחזרה פריט שנרכש דרך אתר זה, על פי החלופות המפורטות להלן אך ורק במידה ולא בוצע בהם כל שימוש, באריזתם המקורית וללא פגם ו/או בלאי בהם, בצירוף החשבונית המקורית. לצורך החזרת המוצרים נא ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות שלנו דרך דף "צור קשר" באתר https://www.gras.co.il/contact/ או לפנות באמצעות צ'אט האתר.

החזרת פריטים אפשרית בכל אחת מהחלופות הבאות בהתאם לבחירתך:

  • החלפה תמורת פריט אחר – ניתן להחליף את הפריט שנרכש באתר בכל אחת מחנויות G.R.A.S בהתאם למדיניות החברה כמפורט על שובר ההחלפה.
  • החלפה תמורת שובר זיכוי אישי - כל פריט שנרכש באתר זה ניתן להחלפה או המרה בשובר זיכוי, בגובה התשלום בפועל ששולם באתר עבור הפריט המוחזר. שובר הזיכוי ניתן יהיה למימוש במשך התקופה המצוינת על גביו, החל ממועד הוצאתו ולמשך 24 חודשים, בכל אחת מחנויות החברה בארץ.
  • ביטול העסקה תמורת החזר כספי - ניתן לבטל רכישת פריט שנרכש באתר זה בכל עת ממועד ביצוע ההזמנה ועד לתום 14 יום ממועד האספקה או ממועד קבלת אישור העסקה, לפי המאוחר. לאחר המועד המפורט לעיל, לא ניתן לבטל את העסקה. ביטול הזמנה יתבצע ע"י הודעה בדף "צור קשר" באתר: https://www.gras.co.il/contact/ או בפניה באמצעות צ'אט האתר. תנאי לביטול הזמנה הינו החזרת הפריט לכל אחת מחנויות הרשת באריזתו המקורית. ביטול כאמור, יזכה אותך בהחזר עלות הפריט ששולם על ידך בפועל, בניכוי דמי משלוח ודמי החזרה  בהתאם לקבוע בדין. מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל יובהר כי מוצר בו בוצעה התאמה אישית, לא ניתן להחזירו או להחליפו, בהתאם לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א - 1981.
  • הפריטים היוצאים ממחסני החברה עוברים תהליך בקרת איכות קפדני. עם זאת, במקרה בו הפריטים אותם הזמנת לא היו תקינים בעת קבלתם כתוצאה מכשל של החברה, לא תחויב בדמי המשלוח, אריזה, דמי החזרה או דמי טיפול. היה וקיבלת פריט פגום ולא תקין יעשה כל מאמץ להחליף את הפריט בפריט תקין ובמידת הצורך לבטל את הזמנתך.
  • מובהר כי לא יהא בכל האמור לעיל בכדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע כל נזק שיגרם לה בגין ביטול כאמור בשל כך שערך הפריט פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.