משלוחים והזמנות

לפניכם מוצגות אפשרויות המשלוחים וההזמנות בקנייה באתר.
בכל בקשה, הערה או שאלה נוספת, שירות הלקוחות ישמח לסייע.

1. איסוף עצמי - חינם - מכל אחד מסניפי הרשת. זמן הגעה משוער לסניף הינו 10 ימי עסקים, למעט הזמנות מיוחדות אשר יגיעו לסניף המבוקש עד 21 ימי עסקים. במקרים אלו נציגת שירות הלקוחות תעדכן אותך מיד בתום תהליך ההזמנה.
עם הגעת הפריט לסניף, תיצור איתכם קשר טלפוני נציגת הרשת. את ההזמנה תוכלו לאסוף בשעות הפעילות של החנות.

2. משלוח עד הבית - 30 ש"ח (חינם בהזמנות מעל 700 ש"ח!) - משלוח עם שליח עד הבית או לכתובת אחרת לבחירתכם.
חלוקת חבילות מתקיימת בין השעות 8:00 עד 18:00, ולכן מומלץ לבחור כתובת שבה הינכם נמצאים במהלך רוב היום - בבית, בעבודה וכדומה.

שאלות נפוצות:

כיצד אדע שההזמנה שלי התקבלה במערכת?
בסיום תהליך הרכישה תופיע הודעה עם פרטי ההזמנה. בנוסף, יישלח מייל ובו פרטי ההזמנה לכתובת הדואר האלקטרוני שהזנתם במערכת.

האם ניתן לשנות או לבטל את ההזמנה שלי?
את כל הפרטים בנוגע לשינוי או ביטול הזמנה תוכלו למצוא בדף מדיניות החזרות / החלפות.

כיצד אוכל לבדוק את מצב ההזמנה שלי?
- במידה ובחרתם באפשרות "איסוף עצמי", עם הגעת הפריט לחנות תיצור איתכם קשר נציגת הרשת.

כמות סה"כ למוצר אנא המתינו... עגלת הקניות שלך ריקה @vmNumeric@ הקופון פג תוקף או שאינו פעיל קופון זה נוצל במלואו קוד הקופון שגוי @cpnMinCrt@ שדות חובה הקופון נמצא, מעדכן מחירים /עגלת-קניות שעות פעילות טלפון כתובת

נגישות